0
K pokladně

Vychytávky provelkopohodlnénákupy

Košík má spoustu funkcí, o kterých možná nevíte a které vám usnadní objednávku. Objevte ty nejužitečnější a příště je hned vyzkoušejte, ať si u nákupů užijete tu pravou velkopohodu.

Zpět na úvod Jak ušetřit Tipy z nabídky Naše kluby

Plaťte, jak vám to vyhovuje nejvíc

Samozřejmostí je platba kartou online i u kurýra nebo v hotovosti. Ale bereme i vybrané druhy stravenek a stravenkových karet, frčí u nás Google Pay i Apple Pay a pokud chcete platbu odložit o 30 dní, využijte Skip Pay.

Když něco zapomenete, stačí doobjednat

Vrátíte se z obchodu a ejhle, zapomněli jste máslo! To se vám u nás nestane. Zboží můžete přidávat do košíku i po tom, co objednávku odešlete. Všecko pak dovezeme v jednom nákupu.

Velkopohodlný nákup přes appku

Strčte celý supermarket do kapsy s vymakanou mobilní aplikací. Je jedno, jestli jedete tramvají z práce nebo čekáte, až děti dodivočí na hřišti. Nákup si naklikáte kdykoli a kdekoli.

V appce máte 100% přehled kdy přijedeme

Nezapomeňte si v nastavení telefonu povolit oznámení z naší appky, abychom vás mohli informovat o stavu vašeho nákupu i o nejnovějších slevách a akcích. Můžete v ní taky sledovat kurýra online – kde se nachází, kolik vám veze tašek a kolik zákazníků je před vámi, takže vás nepřekvapí třeba ve sprše.

Vrátíme vám peníze, když se něco nepovede

Kdyby v nákupu cokoli nebylo podle vašich představ, vyřešíte to bez vysvětlování online. Běžte do detailu objednávky nebo naskenujte QR kód na dodacím listu a zboží reklamujte na pár kliků. Peníze dostanete hned zpět v kreditech na váš zákaznický účet.

Dejte nám vědět, když cokoli potřebujete

Kdyby online reklamace nepomohla, brnkněte nám kdykoli od 7 do 23 hodin na číslo 226 220 500 nebo se ozvěte po chatu nebo na e-mail zakaznici@kosik.cz a společně to vyřešíme.

Méně klikejte, víc si užívejte

Sekce Můj košík vám ukáže vše, co jste u nás už nakoupili, a k tomu oblíbené zboží ze všech kategorií. Neztrácejte čas vyhledáváním a nakupujte rychleji a pohodlněji.