Reklamace online
rychle a pohodlně
na pár kliků

Vaše radost je naše priorita. I když se snažíme, co nám síly stačí, občas se chybička vloudí. Víme, že v takovém případě potřebujete hlavně rychlé a efektivní řešení. Proto jsme pro vás na webu připravili nový systém online reklamací. Odteď už nemusíte nikam volat ani psát a reklamaci vyřídíte online na pár kliků.

Vyřízeno
snadno a rychle
Bez vypisování
a telefonování
Kredity máte
ihned na účtu
Nemusíte
vysvětlovat důvody
Objednávku lze
reklamovat víckrát

Kde můžete reklamovat?

Na webu ve svém zákaznickém profilu
rozklikněte přehled objednávek.
K reklamaci se dostanete i přes
e-mail s hodnocením nákupu.

Jak na to?

Najděte v přehledu objednávek nákup,
kterého se reklamace týká.
Vyberte položky, které vám neudělaly radost,
a na jeden klik je reklamujte.
Důvod udávat nemusíte. Pokud budete chtít,
uvedením nám pomůžete se příště zlepšit.
Částka vám ihned přijde
v kreditech na zákaznický účet.

Další vychytávky

Něco jste reklamovali a pak zjistili, že se v tom samém
nákupu pokazilo i jiné zboží? Můžete reklamovat znovu.
Díky historii máte dokonalý přehled
o aktuálních i minulých reklamacích.
Otázky & Odpovědi«

Jak online reklamace fungují?
V detailu objednávky vyberete konkrétní produkty a množství, které chcete reklamovat. Pak jediným klikem podáte žádost o reklamaci. Okamžitě vám na zákaznický účet připíšeme hodnotu zboží v kreditech.

Kde online reklamace najdu?
Reklamaci můžete vyřídit v detailu objednávky. Najdete ho na svém zákaznickém profilu v sekci „Moje objednávky“. Dostanete se tam také z e-mailu s hodnocením kvality služeb, který vám posíláme po předání nákupu.

Proč nevidím u některých produktů tlačítko pro reklamaci?
Některé produkty není možné z různých důvodů reklamovat online. Jde například o oblečení či elektroniku. V těchto případech prosím kontaktujte zákaznickou linku, kde reklamaci těchto výrobků společně vyřešíte.

Jsou reklamace časově omezeny?
Ano, zboží z nákupu můžete reklamovat do 72 hodin od převzetí objednávky.

Proč mi nejde reklamovat v aplikaci?
Možnost online reklamací spouštíme pilotně ve webovém rozhraní. Na mobilní aplikaci pro vás usilovně pracujeme, zatím proto prosím reklamujte přes web. Děkujeme za trpělivost.

Nemám zájem o kompenzaci v kreditech. Chci nákup dovézt znovu nebo vrátit peníze.
Pokud se rozhodnete, že nechcete kompenzaci v kreditech, rádi s vámi vyřeší reklamaci k vaší spokojenosti kolegové na zákaznické lince 226 220 500 nebo na e-mailu zakaznici@kosik.cz.

Co když chci nahlásit problém, ale položku nechci reklamovat?
Problémy nám můžete sdělit prostřednictvím hodnotícího e-mailu, který vám posíláme po doručení nákupu. Rádi si vás vyslechneme i na zákaznické lince.

Mohu zadanou reklamaci po odeslání upravit nebo zrušit?
Po odeslání reklamace již není možné ji online měnit. V tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou linku nebo e-mail zakaznici@kosik.cz, kde vám pomohou.

Mohu do reklamace přidat další položky?
Odeslanou reklamaci nejde upravit, ale jednu objednávku můžete reklamovat i vícekrát. Pokud jste tedy v nákupu objevili položku, kterou jste původně nereklamovali, otevřete detail objednávky a pohodlně reklamujte znovu.

Opakovaně reklamuji produkt na váhu z jedné objednávky a poslední kus má nižší hodnotu než ty ostatní. Čím to je?
U produktů na váhu je těžké určit hodnotu pro konkrétní kus. Vždy tak raději počítáme s rezervou na váhu. Pokud jste již dané zboží na váhu reklamovali a nyní jste se rozhodli reklamovat poslední kus, bude vám vrácena taková částka, která zbývá do ceny, kterou jste za dané zboží zaplatili.

Pokud využíváte funkci personalizace, upravíme zasílané nabídky tak, aby pro vás byly vždy zajímavé. Zohledníme na jaké zboží se u nás díváte (i když se nepřihlásíte), co nakupujete, jaké naše e-maily vás zaujmou a údaje, které z toho odvodíme. Personalizaci můžete samozřejmě kdykoliv (i před registrací) vypnout v sekci Nastavení soukromí .

Nebo