Reklamace online
rychle a pohodlně
na pár kliků

Vaše radost je naše priorita. I když se snažíme, co nám síly stačí, občas se chybička vloudí. Víme, že v takovém případě potřebujete hlavně rychlé a efektivní řešení. Proto jsme pro vás na webu připravili nový systém online reklamací. Odteď už nemusíte nikam volat ani psát a reklamaci vyřídíte online na pár kliků.
snadno a rychle
a telefonování
ihned na účtu
vysvětlovat důvody
reklamovat víckrát
Kde můžete reklamovat?

rozklikněte přehled objednávek.

e-mail s hodnocením nákupu.
Jak na to?

kterého se reklamace týká.

a na jeden klik je reklamujte.

uvedením nám pomůžete se příště zlepšit.

v kreditech na zákaznický účet.
Další vychytávky

nákupu pokazilo i jiné zboží? Můžete reklamovat znovu.

o aktuálních i minulých reklamacích.
Otázky & Odpovědi«
Jak online reklamace fungují?
V detailu objednávky vyberete konkrétní produkty a množství, které chcete reklamovat. Pak jediným
klikem podáte žádost o reklamaci. Okamžitě vám na zákaznický účet připíšeme hodnotu zboží v kreditech.
Kde online reklamace najdu?
Reklamaci můžete vyřídit v detailu objednávky. Najdete ho na svém zákaznickém profilu v sekci
„Moje objednávky“. Dostanete se tam také z e-mailu s hodnocením kvality služeb, který vám posíláme po
předání nákupu.
Proč nevidím u některých produktů tlačítko pro reklamaci?
Některé produkty není možné z různých důvodů reklamovat online. Jde například o oblečení či elektroniku. V těchto případech prosím kontaktujte zákaznickou linku, kde reklamaci těchto výrobků společně vyřešíte.
Jsou reklamace časově omezeny?
Ano, zboží z nákupu můžete reklamovat do 72 hodin od převzetí objednávky.
Proč mi nejde reklamovat v aplikaci?
Možnost online reklamací spouštíme pilotně ve webovém rozhraní. Na mobilní aplikaci pro vás usilovně pracujeme, zatím proto prosím reklamujte přes web. Děkujeme za trpělivost.
Nemám zájem o kompenzaci v kreditech. Chci nákup dovézt znovu nebo vrátit peníze.
Pokud se rozhodnete, že nechcete kompenzaci v kreditech, rádi s vámi vyřeší reklamaci k vaší spokojenosti
kolegové na zákaznické lince 226 220 500 nebo na e-mailu zakaznici@kosik.cz.
Co když chci nahlásit problém, ale položku nechci reklamovat?
Problémy nám můžete sdělit prostřednictvím hodnotícího e-mailu, který vám posíláme po doručení
nákupu. Rádi si vás vyslechneme i na zákaznické lince.
Mohu zadanou reklamaci po odeslání upravit nebo zrušit?
Po odeslání reklamace již není možné ji online měnit. V tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou
linku nebo e-mail zakaznici@kosik.cz, kde vám pomohou.
Mohu do reklamace přidat další položky?
Odeslanou reklamaci nejde upravit, ale jednu objednávku můžete reklamovat i vícekrát. Pokud jste tedy
v nákupu objevili položku, kterou jste původně nereklamovali, otevřete detail objednávky a pohodlně
reklamujte znovu.
Opakovaně reklamuji produkt na váhu z jedné objednávky a poslední kus má nižší hodnotu než ty
ostatní. Čím to je?
U produktů na váhu je těžké určit hodnotu pro konkrétní kus. Vždy tak raději počítáme s rezervou na váhu.
Pokud jste již dané zboží na váhu reklamovali a nyní jste se rozhodli reklamovat poslední kus, bude vám
vrácena taková částka, která zbývá do ceny, kterou jste za dané zboží zaplatili.