Principy ochrany soukromí na Košík.cz

Košík.cz přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo jakýkoli odkaz mimo tuto lištu souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoli vypnout v Nastavení soukromí.

Vážení zákazníci, pro zajištění bezpečnosti vás i našich kurýrů jsme zavedli nejpřísnější hygienická opatření. Prosíme, při objednávání dejte přednost platbě předem a při přebírání nákupu mějte nasazenou roušku.
Pokud jste v karanténě, napište nám to do poznámky a zaplaťte předem.
Kurýr vám nákup předá bezkontaktně. Všechny informace naleznete zde.

Nejčastější dotazy zákazníků

Jezdí Košík.cz i na mou adresu?

Jestli k vám Košík jezdí si můžete ověřit tady , stačí uvést vaši adresu.

Registrace a můj účet

Co potřebuji k tomu, abych se mohl/a registrovat?

Pro registraci je potřeba váš e-mail a heslo.

Do takto vytvořeného účtu si pak doplníte jednu nebo více adres a telefonní číslo.

Vaše aktuální telefonní číslo je pro nás nesmírně důležité. Slouží k tomu, abychom vás mohli kontaktovat a informovat (telefonicky či smskou) ohledně stavu a doručení Vaší objednávky, případně o zpoždění nebo nečekaných komplikacích.

Jaká je věková hranice pro registraci?

Na Košík.cz se může registrovat každý. Pokud nákup obsahuje alkohol nebo tabákové výrobky, nákup může převzít pouze osoba starší 18 let.

Musím při registraci vkládat detaily mé platební karty?

Při registraci nemusíte vkládat detaily Vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o Vaší platební kartě před potvrzením objednávky (data budou samozřejmě zakódována a bezpečně uložena).

Mohu změnit své osobní údaje?

Upravíte je snadno ve svém zákaznickém profilu.

Jak nakupovat

Než začnete nakupovat, ujistěte se, že jste přihlášení ke svému zákaznickému účtu. Pokud nebudete během nákupu přihlášeni, vybrané položky pak v košíku nezůstanou.

Jak si nákupy zjednodušit?

Tipy pro zjednodušení nákupů na Košík.cz.

  • Uložte si vaše produkty do sekce oblíbené pomocí ikonky srdíčka, kdykoli je pak najdete v sekci „oblíbené produkty“ ve svém zákaznickém profilu na webu. Abyste si produkty mohli ukládat, je potřeba být přihlášení.
  • Uložte si své nákupy jako nákupní seznam, snadno je pak budete moci na jeden klik kdykoli zopakovat. Vaše nákupní seznamy najdete ve svém zákaznickém profilu a pro jejich vytváření je potřeba být přihlášení.

Jak je můj nákup vybírán a zabalen?

Zaměstnanci, kteří za vás vybírají produkty, jsou školeni tak, aby vždy vybírali produkty s co nejdelší dobou trvanlivosti a to nejčerstvější ovoce a zeleninu. Při balení Vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků a chlazené věci od mražených. Naše vozy jsou pak uzpůsobeny tak, aby při samotném rozvozu byl dodržen teplotní řetězec. Tím zaručujeme, že váš nákup je uchováván a převážen po celou dobu ve správné teplotě. Jestli bylo s vaším nákupem cokoliv v nepořádku, kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. 220 226 500.

K čemu slouží kredity?

Když bude s vaším nákupem něco v nepořádku vrátíme vám peníze buď na bankovní účet nebo v kreditech na další nákup. Takovéto kredity mají neomezenou platnost.

Přestože vždy děláme maximum pro to, aby u vás byl nákup včas, kurýr se může vinou dopravní situace nebo nečekaných komplikací zpozdit. V takovém případě stačí kontaktovat naši zákaznickou linku 226 220 500 a my vám rádi vám tyto nepříjemnosti budeme kompenzovat v kreditech, které mají platnost 6 měsíců.

Kredity můžete uplatnit ve 3. kroku nákupního košíku. 1 kredit = 1 Kč a můžete je uplatnit jako slevu při dalším nákup

Vratné zálohované obaly

Jednoduše je předejte řidiči a my vám jejich cenu připíšeme v kreditech na váš účet. Ty se do 24 hodin objeví na vašem zákaznickém účtu – stav kreditů si můžete zkontrolovat po přihlášení na vás zákaznický účet na našem webu. Kredity za vratné obaly mají neomezenou platnost.

Čas a cena doručení

Nákup si můžete nechat dovézt každý den v týdnu a množství termínů se může lišit v závislosti na kapacitě - aktuální termíny a ceny rozvozu najdete tady .

Mohu čas doručení změnit i po potvrzení objednávky?
V případě, že budete chtít změnit čas doručení, kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku na tel. čísle 226 220 500, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti.

Platba objednávky

Objednávku můžete uhradit několika způsoby:

  • předem online platební kartou
  • při převzetí nákupu platební kartou
  • hotově nebo stravenkami Sodexo (více informací o platbě stravenkami najdete zde). Platbu stravenkami lze kombinovat pouze s platbou v hotovosti.

Pro platbu kartou online používáme zabezpečenou platební bránu ČSOB a platební terminály ČSOB.

Jak probíhá platba?

V momentě dokončení objednávky se na Vašem účtu blokuje částka za zboží + rezerva na váhu, a to i v případě, že tam žádné zboží na váhu nemáte. Je to na základě nastavení platební brány, aby nedošlo k situaci, kdy faktura bude na vyšší částku, než je stanovená blokace. V momentě doručení se vystavuje faktura, kde je reálná částka za doručené zboží včetně refundací a náhrad a tato jediná částka je odchozí transakcí z Vašeho účtu. Rozdíl mezi fakturou a blokovanou částku Vám je následně reverzován a Vy nadále můžete s prostředky disponovat. K reverzaci částky dochází automaticky ihned po doručení objednávky, pokud k reverzaci (odblokování) částky nedošlo, obraťte se prosím na Vaší banku, neboť je to v režii banky. Děkujeme za pochopení.

Jak uplatnit slevový voucher?

Slevový voucher můžete uplatnit ve 3. kroku nákupního Košíku, stačí jej zadat do určeného pole a cena nákupu se vám o danou částku okamžitě poníží.

K čemu slouží poznámka pro řidiče?

Jakékoliv poznámky o doručení, které nám napíšete, nám pomohou lépe najít váš byt či dům. Můžete nám napsat číslo Vašeho domu, jméno na zvonku nebo dát podrobnější informace o tom, jak Vaši adresu najít.

Kde najdu účtenku k nákupu?

Kurýr vám při převzetí nákupu předá dodací list a fakturu obdržíte emailem po doručení Vašeho nákupu.

Zrušení/změna objednávky

V případě, že potřebujete zrušit objednávku, kontaktujte, prosím, neprodleně náš zákaznický servis na telefonním čísle 226 220 500.

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

Částka vám bude stržena z účtu a následně po zrušení objednávky vrácena zpět na váš účet. Společnost Košík.cz s.r.o. si vyhrazuje právo nakládat s každým zrušením objednávky individuálně.

Reklamace

Co dělat, když jsem nespokojený s doručeným zbožím?

V případě, že nebudete spokojení s doručeným zbožím, prosím, kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku 226 220 500, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti. Případně nás kontaktujte na zakaznici@kosik.cz.

Věrnostní program a kluby pro naše zákazníky

Naši zákazníci mohou nakupovat vybrané produkty za bezkonkurenční ceny v rámci věrnostního programu.

Pro rodiče máme klub Benjamínek a pro seniory klub Plná péče, oba tyto kluby umožňují nakupovat vybrané produkty za zvýhodněné ceny a využívat dopravu zdarma. Více informací a podmínky registrace do klubu Benjamínek najdete tady a o klubu Plná péče tady.

Pokud využíváte funkci personalizace, upravíme zasílané nabídky tak, aby pro vás byly vždy zajímavé. Zohledníme na jaké zboží se u nás díváte (i když se nepřihlásíte), co nakupujete, jaké naše e-maily vás zaujmou a údaje, které z toho odvodíme. Personalizaci můžete samozřejmě kdykoliv (i před registrací) vypnout v sekci Nastavení soukromí .

Nebo