0
K pokladně

Časté dotazy

Jsou to odměny, které každý měsíc rozdáváme zákazníkům, pokud u nás dělají pravidelné větší nákupy.

Stačí splnit jednoduchou podmínku – dárky na jeden kalendářní měsíc získáte, když v předchozím kalendářním měsíci uděláte a úspěšně převezmete 2 nákupy, každý v hodnotě alespoň 1 200 Kč. Do hodnoty těchto nákupů se nezapočítávají uplatněné kredity, vouchery, kupony, vratné obaly, spropitné a poplatek za dopravu.

Důležité je, že nákupy musíte objednat i převzít v rámci jednoho kalendářního měsíce. Pokud tedy třeba objednáte 30. dubna, ale nákup vám dovezeme až 2. května, tento nákup se počítá až do splnění podmínky pro červnové dárky.

To je překvapení – sestava dárků se totiž každý měsíc liší. Zároveň ji může ovlivnit i vaše adresa doručení, protože v některých koutech Česka máme jinou nabídku.

Dárky si můžete užívat vždycky celý měsíc, až na výjimečné případy, na které vás vždy upozorníme.

Odpověď najdete na adrese www.kosik.cz/muj-profil/kluby/darky-z-kosiku. Přihlaste se na svůj zákaznický účet a hned uvidíte, jak na tom jste. Náš ukazatel se aktualizuje o půlnoci v den úspěšného doručení nákupu, tak s ním mějte trpělivost.

Ověřte si, že jste přihlášení na svůj zákaznický účet, jinak své dárky nemůžete využít. Po přihlášení dárky najdete na této adrese: www.kosik.cz/muj-profil/kluby/darky-z-kosiku.

Pokud je i tak nevidíte, zavolejte nám na zákaznické lince 226 220 500 nebo se ozvěte na e-mail zakaznici@kosik.cz a dáme to do pořádku.

Každý voucher na sobě má napsaný kód, který pak zadáte před placením a tím voucher uplatníte.

Stačí, když na voucher kliknete a tím se kód zkopíruje. Pak ve třetím kroku objednávky při vyplňování dopravy a platby kód zkopírujte (nebo přepište) do políčka s názvem „Slevový poukaz“ a stiskněte „Uplatnit“.

Automaticky tím získáte slevu (nebo dopravu zdarma či jinou výhodu uplatňovaného voucheru). Pak už jen zbývá nákup dokončit.

Nejprve na e-mailu mrkněte do složky Spam a Hromadná pošta, jestli vám tam Dárky z Košíku nezapadly.

Pokud ne, je možné, že jste nám nedali souhlas se zasíláním informací z Košíku. Přihlaste se na svůj profil a otevřete stránku www.kosik.cz/komunikace. Zaškrtněte políčko „Chci dostávat akční nabídky” a pak klikněte na „Uložit nastavení”.

Ano, všechny věrnostní kluby najdete i v mobilní aplikaci. Když jste v appce, klikněte na Domů vlevo dole > pak na ikonku postavičky vpravo nahoře > sjeďte trochu níže a jste tam.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám na chat, e-mail zakaznici@kosik.cz nebo se ozvěte na telefon 226 220 500.