Nejčastější dotazy zákazníků

 

Registrace a můj účet

Jak se dozvím, jestli je služba Košík.cz dostupná i na mé adrese?

Kontrolu dovážky zboží na Vaši adresu provedete tak, že vložíte Vaše poštovní směrovací číslo do mapy, kterou naleznete na hlavní straně našeho webu Košík.cz

Co potřebuji k tomu, abych se mohl/a registrovat?

Pro registraci jsou povinné následující údaje:

  • E-mailová adresa
  • Telefonní číslo
  • Jméno a příjmení
  • Heslo
  • Adresa pro doručení nákupu

Jaká je věková hranice pro registraci?

Na Košík.cz se může registrovat každý. Pokud jste mladší 18 let je nezbytně nutné, aby na dané adrese, a to po celou dobu trvání zvoleného časového intervalu dovážky, byla přítomná i osoba starší 18 let.

Jak dlouhé by mělo být mé heslo?

Heslo by mělo mít alespoň 6 znaků a doporučujeme, aby obsahovalo číslice i písmena.

Musím při registraci vkládat detaily mé platební karty?

Při registraci nemusíte vkládat detaily Vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o Vaší platební kartě před potvrzením objednávky (data budou samozřejmě zakódována a bezpečně uložena).

Mohu později měnit své osobní údaje? Jak je mohu změnit?

Ano, Vaše údaje můžete změnit zasláním těchto informací pomocí emailu, chatu či zavoláním na zákaznickou podporu.

Je důležité aktualizovat své telefonní číslo?

Ano, Vaše aktuální telefonní číslo je pro nás nesmírně důležité. Slouží k tomu, abychom vás mohli kontaktovat a informovat (telefonicky či smskou) ohledně stavu a doručení Vaší objednávky. Taktéž vpřípadě nestandardních situací jsme vás povinní kontaktovat a domluvit se s vámi na řešení či na případné změně, což bez aktuálního telefonního čísla bohužel není možné.

 

Jak nakupovat

Jak nakupovat na Košík.cz?

Je několik způsobů jak najít produkty, které si chcete koupit:

  • Vyhledáním výrobků podle kategorií (např. drogerie), pro zobrazení dílčí části kategorie můžete použít filtr v horní části stránky.
  • Hledat výrobky za použití okna pro vyhledávání (nalezené produkty budou řazeny abecedně).
  • Vyhledáním zboží v některém z Mini obchodů, které vám přináší exkluzivní nabídky.
  • Po přihlášení také můžete využit funkci Oblíbené, která si pamatuje vámi označené nebo často nakupované produkty.
  • Využitím funkce Průvodce nákupem, která vám přehledně seřadí nejčastější položky nákupního koše.
  • Využitím funkce “Nákupní lístek”, do které vložíte nákupní seznam a následně vám bude zobrazen seznam dostupného zboží.
  • Využitím funkce Seznam objednávek, která si pamatuje Vaše předchozí objednávky. Tuto funkci mohou používat přihlášení uživatelé. Snadno tak můžete díky této funkci nákup opakovat či změnit.

Jak přidám produkty do svého košíku? Jak změním výrobky ve svém nákupním košíku?

Změnu produktů provedete jednoduše ve Vašem nákupním košíku. Kliknete na ikonu košíku v horní části obrazovky. Zde uvidíte všechny položky, které máte ve Vašem košíku a jejich množství. Najděte vámi hledaný výrobek a klikněte na + nebo – podle toho, jestli chcete přidat nebo odebrat položky ve Vašem košíku.

Jak můžu urychlit mé nakupování?

Existuje několik možnosti jak rychle nakoupit:

  • Nejrychlejší způsob nakupování je za použití Průvodce nákupem nebo Oblíbené. Po každém nákupu online jsou produkty, které jste nakoupili, uloženy do sekce Seznam objednávek. Snadno tak můžete nákup opakovat či změnit.
  • Produkty, které jste označili jako oblíbené nebo je nakupujete pravidelně najdete po přihlášení do Vašeho účtu v sekci Oblíbené.

Kde najdu sekci “Oblíbené“?

Poté co se přihlásíte, můžete vidět všechny Vaše oblíbené položky na záložce "Moje" vhorní části obrazovky a odkaz Oblíbené.

Proč nejsou v mých “Oblíbených“ žádné produkty?

Sekce Oblíbené bude obsahovat produkty teprve poté, co dokončíte svůj první nákup online nebo označíte jeden či více produktů jako oblíbený.

Jak přidat další produkty do sekce “Oblíbené“?

Další produkty můžete přidat kliknutím na tlačítko “Přidat mezi oblíbené“ na detailu výrobku. Vámi označené a často nakupované produkty se poté objeví v záložce Oblíbené, takže výrobky, které chcete nakoupit znova či hlídat můžete velmi rychle ajednoduše najít. Používání Oblíbených je jednou z nejrychlejších cest nakupování.

Je možné vymazat některé produkty z “Oblíbených“?

Po najetí myší na produkt v přehledu oblíbených položek se vám v horním pravém rohu zobrazí křížek pro smazání.

Je bezpečné nakupovat online?

Ano, nakupování na Košík.cz je bezpečné. Všechny Vaše údaje včetně údajů o platební kartě jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

Jak je můj nákup vybírán a zabalen?

Všichni zaměstnanci, kteří se podílí na Vašem nákupu, dělají maximum pro to, abychom vám mohli zajistit servis té nejvyšší kvality. Zaměstnanci, kteří za vás vybírají produkty, jsou školeni tak, aby vždy vybírali produkty s nejdelší dobou trvanlivosti a to nejčerstvější ovoce a zeleninu. Naši zaměstnanci vybírají zboží stejné kvality, jako by ho vybírali sami sobě podle zásady: Koupil bych si to sám?
Při balení Vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků a chlazené věci od mražených. Těžší produkty ukládáme dospodu, abychom předešli poničení ostatních výrobků. Přesně tak, jak byste to udělali i Vy při balení Vašeho nákupu.
Naše vozy jsou pak uzpůsobeny tak, aby při samotném rozvozu byl dodržen teplotní řetězec. Tím zaručujeme, že váš nákup je uchováván a převážen po celou dobu ve správné teplotě.

Všichni zaměstnanci, kteří se podílí na Vašem nákupu, dělají maximum pro to, abychom vám mohli zajistit servis té nejvyšší kvality. Zaměstnanci, kteří za vás vybírají produkty, jsou školeni tak, aby vždy vybírali produkty s nejdelší dobou trvanlivosti a to nejčerstvější ovoce a zeleninu. Naši zaměstnanci vybírají zboží stejné kvality, jako by ho vybírali sami sobě podle zásady: Koupil bych si to sám?
Při balení Vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků a chlazené věci od mražených. Těžší produkty ukládáme dospodu, abychom předešli poničení ostatních výrobků. Přesně tak, jak byste to udělali i Vy při balení Vašeho nákupu.
Naše vozy jsou pak uzpůsobeny tak, aby při samotném rozvozu byl dodržen teplotní řetězec. Tím zaručujeme, že váš nákup je uchováván a převážen po celou dobu ve správné teplotě.

 

Jaké výrobky si mohu nakoupit na Košík.cz?

Snažíme se, abychom vám nabídli co nejširší sortiment výrobků. Přesto se může stát, že některý z produktů nemáme v databázi. V případě, že byste nám chtěli některý výrobek doporučit napište nám, prosím, na zákaznickou podporu.

Je nějaký limit na množství zboží, které si mohu nakoupit?

Maximálně můžete nakoupit 24 jednotek od každého výrobku. Košík.cz si vyhrazuje právo za výjimečných okolností, především u zboží v akci, doručit menší množství než 24 jednotek, zpravidla maximálně 6 kusů.

 

Vratné zálohované obaly

 

Zrušení/změna objednávky

V případě, že potřebujete zrušit objednávku, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis na telefonním čísle uvedeném výše nebo skrze podporu na chatu.

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

Částka vám bude stržena z účtu a následně po zrušení objednávky vrácena zpět na váš účet. Společnost KOŠÍK RETAIL s.r.o. si vyhrazuje právo nakládat s každým zrušením objednávky individuálně.

 

Placení a pokladna

Zaplatit svůj nákup můžete kartou online nebo vhotovosti při převzetí nákupu. Pro platbu kartou online používáme zabezpečenou platební bránu GoPay a platební terminály mBank, Komerční banky, FIO banky aRaiffeisenbank.

Jaký typ platebních karet mohu použít k placení?

K placení za váš nákup můžete použít debetní nebo kreditní platební kartu. Přijímáme následující typy karet:

  • Visa debit
  • Visa electron
  • Visa kreditní karta
  • Master Card
  • Maestro

Je bezpečné platit online?

Ano, nakupování na Košík.cz je bezpečné. Všechny Vaše údaje, včetně údajů o platební kartě, jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

Co je bezpečnostní kód?

Bezpečnostní kód je důležitý k předejití zneužití Vaší platební karty. Nachází se vytištěný na zadní straně Vaší platební karty, ale není nikde vyražený, ani není součástí magnetického proužku. Toto číslo zná pouze osoba, která má kartu v ruce.Na většině karet tvoří tento bezpečnostní kód tři poslední číslice čísla zobrazeného na podpisovém proužku na zadní straně Vaší karty.

Nemohu přečíst svůj bezpečnostní kód.

Pokud nemůžete přečíst bezpečnostní kód na Vaší platební kartě, kontaktujte, prosím, Vaši banku.

Dostanu účtenku ke svému nákupu?

Poté co potvrdíte Vaši objednávku, obdržíte od nás potvrzující e-mail se souhrnem Vašeho nákupu, množství nakoupených produktů a výslednou cenu nákupu.Pracovník rozvozu vám při převzetí nákupu předá dodací list s detaily o Vaší objednávce a produkty, které jste si objednali. Fakturu obdržíte emailem po doručení Vašeho nákupu.

Musím vkládat detaily mé platební karty?

Pokud platíte online, požádáme vás o vložení údajů o Vaší platební kartě. Tyto údaje budou zašifrované a bezpečně uchovávané. Při platbě kartou při dodání zboží nemusíte vkládat žádné detaily o Vaší platební kartě, ačkoliv Vaši kartu budete potřebovat mít u sebe v době dodání Vašeho nákupu.

 

Rezervace času dovážky a dovážka

Váš nákup si můžete nechat dovézt od brzkého rána do 22:00 po hodinových intervalech, každý den v týdnu. Každý časový interval má svojí maximální rozvozovou kapacitu, proto vám doporučujeme vytvářet Vaší objednávku co nejdelší dobu před požadovaným časem dodání, aby časový interval doručení, který chcete, byl dostupný. Váš nákup si můžete objednat až týden před časem doručení.

Jak si mohu změnit svůj čas doručení?

V případě, že budete chtít změnit čas doručení, kontaktujte naši zákaznickou linku, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti.

Co znamená „Vložit poznámku“ a jak je tato informace využita?

Jakékoliv poznámky o doručení, které nám napíšete, nám pomohou lépe najít váš byt či dům. Můžete nám napsat číslo Vašeho domu, jméno na zvonku nebo dát podrobnější informace o tom, jak Vaši adresu najít.

Proč platím cenu za doručení mého nákupu?

Za doručením Vaší objednávky se skrývá velké množství práce týmu lidí, který je zodpovědný za poskytnutí maximálního servisu k Vaší spokojenosti. Lidé na našich obchodech pro vás a za vás vybírají nejlepší zboží, poté váš nákup zabalí a připraví pracovníkům rozvozu, kteří poté opatrně a včas doručí vámi objednané zboží až k Vašim dveřím. Abychom vám byli schopni doručit zboží v nejlepší kvalitě, je v době před Vaší dodávkou skladováno tak, aby byl dodržen teplotní řetězec. Všechny tyto procesy, které nejsou navenek viditelné, se skrývají za cenou za doručení.

Jak vysoká je cena za doručení?

6:00 až 10:00 11:00 až 15:00 16:00 až 21:00
První nákup Po - Ne zdarma zdarma zdarma
Nad 1500 Kč Po - Ne zdarma zdarma zdarma
500 Kč až 1499 Kč Po - Čt + Ne 49 Kč 29 Kč 49 Kč
Pá + So 69 Kč 49 Kč 69 Kč

Co dělat, když jsem nespokojený s doručeným zbožím?

V případě, že nebudete spokojený s doručeným zbožím, prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti. Případně nás kontaktujte na zakaznici@kosik.cz.