Tak nezmeškejte ten svůj! Právě teď rozdáváme ke každému nákupu losy a každý los může vyhrát. Stačí, když setřete 4 správná políčka, a příští objednávku si můžete naklikat na zbrusu novém iPhonu 15 Pro.
Jak to funguje?
Udělejte nákupa v tašce najdete los
Rozdáváme je ke všem nákupům do 18. 10. 2024 nebo do vydání zásob losů. Získat můžete maximálně 1 los denně, a to i když uděláte víc nákupů nebo doobjednáte.
Každý losobsahuje iPhone 15
Jakmile nakoupíte, od iPhonu 15 Pro 256 GB vás dělí už jen 4 políčka. Stačí setřít ta správná. Každý los totiž obsahuje výherní kombinaci.
Setřete přesně4 políčka, ne víc
Pokud setřete (nebo jakkoliv poškodíte) víc než 4 políčka, los už nebude platit. Výherní kombinaci musíte trefit napoprvé.
Hledejte4 smějící se smajlíky
Výherní kombinací jsou 4 smějící se smajlíci. Pokud je najdete a zároveň nesetřete víc než 4 políčka, iPhone je váš.
Výherní losnám pošlete
Pokud jste setřeli výherní kombinaci, postupujte podle pokynů na zadní straně losu a pošlete nám ho v obálce označené LOS Košík.cz na adresu: Košík.cz, Evropská 11/2758, 160 00 Praha 6.
Čím víc nákupů,tím větší šance vyhrát
Losy rozdáváme ke každému nákupu, takže s každým nákupem máte novou šanci vyhrát. Přejeme hodně štěstí!
Časté dotazy
V době trvání soutěže můžete setřít každý los, který dostanete. Losy rozdáváme ke každému nákupu s jediným omezením – můžete získat jen jeden los denně, a to i pokud za den uděláte nákupů více nebo když doobjednáte. Jinak můžete soutěžit kolikrát chcete a tím pádem i vyhrát vícekrát.
V takovém případě vám los dopošleme dodatečně nebo vám pošleme náhradu. Stačí, když kontaktujete naši zákaznickou linku 226 220 500 nebo nám napíšete na zakaznici@kosik.cz.
Ne, změnit typ telefonu není možné, výhrou je vždy iPhone 15 Pro v barvě černý titan.
Výhru vám pošleme na adresu, kterou napíšete na druhou stranu losu předtím, než nám ho pošlete spolu s fakturou od vašeho nákupu. Detaily si přečtěte v kompletních pravidlech soutěže.
Spolu s výhrou vám pošleme i fakturu od iPhonu, takže budete mít vše potřebné pro případnou reklamaci u obchodníka.
V takovém případě kontaktujte naši zákaznickou linku 226 220 500 nebo nám napište na zakaznici@kosik.cz a váš dotaz spolu vyřešíme.