Marketingové myšlení

Běžná cena
349,00 Kč 349,00 Kč/ks
Země původu:
Česká republika
Popis produktu
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
Složení, alergeny a nutriční hodnoty
Složení
Papír

Knihy

Žánr knihy Psychologie
ISBN kód 978-80-270-7922-3
Jazyk knihy česky
Počet stran 342
Autor knihy Matisko Peter
Vazba knihy Knihy - paperback

Přestože se maximálně snažíme, aby všechny informace o výrobcích byly aktuální a správné, může dojít z důvodu aktualizace předpisů ke změně složek a dietetických informací. Proto si prosím vždy přečtěte etiketu na výrobku a nespoléhejte se pouze na informace poskytnuté na našich stránkách.

Kategorie, ve kterých se produkt nachází

1084174