Marketingové myšlení
Běžná cena
- Země původu:
- Česká republika
- Popis produktu
- Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
Složení, alergeny a nutriční hodnoty
- Složení
- Papír
Knihy | Hodnota |
---|---|
Žánr knihy | Psychologie |
ISBN kód | 978-80-270-7922-3 |
Jazyk knihy | česky |
Počet stran | 342 |
Autor knihy | Matisko Peter |
Vazba knihy | Knihy - paperback |
Přestože se maximálně snažíme, aby všechny informace o výrobcích byly aktuální a správné, může dojít z důvodu aktualizace předpisů ke změně složek a dietetických informací. Proto si prosím vždy přečtěte etiketu na výrobku a nespoléhejte se pouze na informace poskytnuté na našich stránkách.