Jak nakupovat na Košík.cz

Začít nakupovat na Košík.cz je jednoduché – stačí se jen zaregistrovat. Pro registraci je potřeba váš e-mail a heslo. Do takto vytvořeného účtu si pak doplníte adresu (jednu či více) a své telefonní číslo. To je důležité, abychom vás mohli kontaktovat a informovat (telefonicky či smskou) ohledně stavu a doručení vaší objednávky, případně o zpoždění nebo nečekaných komplikacích.

Po přihlášení pak můžete začít jednoduše nakupovat.

Na Košík.cz se může registrovat každý. Pokud však nákup obsahuje alkohol nebo tabákové výrobky, nákup může převzít pouze osoba starší 18 let.

Svoji objednávku můžete uhradit hned několika způsoby:

  • předem online platební kartou, Apple Pay nebo Google Pay
  • při převzetí nákupu platební kartou,
  • hotově nebo stravenkami Sodexo, Ticket Restaurant a Chèque Déjeuner (víc informací o platbě stravenkami najdete tady), platbu stravenkami lze kombinovat s platbou v hotovosti i platební kartou,
  • odloženou platbou SkipPay,
  • pomocí kreditů.

Pro platbu kartou online používáme zabezpečenou platební bránu ČSOB a platební terminály ČSOB.

V lokalitách, kde doručujeme jenom trvanlivé zboží, je možné platit jen platební kartou online.

Jak probíhá platba online platební kartou?

V momentě dokončení objednávky se na vašem účtu blokuje částka za zboží + rezerva na váhu, a to i v případě, že tam žádné zboží na váhu nemáte. Je to na základě nastavení platební brány aby nedošlo k situaci, kdy faktura bude na vyšší částku, než je stanovená blokace. V okamžiku doručení se vystavuje faktura, kde je reálná částka za doručené zboží včetně refundací a náhrad a tato jediná částka je odchozí transakcí z vašeho účtu. Rozdíl mezi fakturou a blokovanou částku Vám je následně reverzován a Vy nadále můžete s prostředky disponovat. K reverzaci částky dochází automaticky ihned po doručení objednávky, pokud k reverzaci (odblokování) částky nedošlo, prosíme, obraťte se na vaši banku, neboť je to v režii banky Děkujeme za pochopení.

I přesto, že kvalita našich produktů a služeb je pro nás na prvním místě, víme, že se ne vždy vše povede na 100 %. Pokud bude s vaším nákupem něco v nepořádku, vrátíme vám peníze v podobě kreditů na další nákup. Kredity můžete uplatnit ve 3. kroku nákupního košíku a 1 kredit = 1 Kč pro vaše nákupy.

Slevový voucher můžete uplatnit ve 3 kroku nákupního Košíku, stačí jej zadat do určeného pole a cena nákupu se vám o danou částku okamžitě poníží. (Vouchery nelze uplatnit na počáteční mléka, alkohol a tabákové výrobky).

Pokud jste si po odeslání objednávky vzpomněli na nějakou položku, kterou jste zapomněli přidat, tak nemusíte zoufat. Po odeslání objednávky máte možnost do objednávky cokoliv přidat – u detailu objednávky se vám zobrazuje doba, do kdy můžete vytvořit Doobjednávku.

Možnost doobjednávky je dostupná na webu i v naší aplikaci.

V případě, že byste potřebovali objednávku jinak změnit nebo zrušit, prosíme, kontaktujte co nejdřív naši zákaznickou linku na telefonním čísle 226 220 500.

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

Částka je v blokaci u banky. Pokud nedojde k doručení objednávky, peníze se uvolní z blokace. Společnost Košík.cz s.r.o. si vyhrazuje právo nakládat s každým zrušením objednávky individuálně.

Pokud máte z předchozích nákupů jakékoliv vratné zálohované obaly, jednoduše je předejte řidiči a my vám jejich cenu připíšeme v kreditech na váš účet. Ty se do 18 hodin objeví na vašem zákaznickém účtu – stav kreditů si můžete zkontrolovat po přihlášení na vás zákaznický účet na našem webu. Kredity za vratné obaly mají neomezenou platnost.

Současně také řidiči můžete vrátit i papírové tašky z předchozích nákupů – my se postaráme o jejich recyklaci.

Ve výjimečných případech se může stát, že vámi objednaný výrobek už bohužel nemáme. Pokud vám přijde náhrada za produkt, který je vyprodaný a nebudete s ní souhlasit, stačí ji u kurýra odmítnout a nebude vám účtována.

V případě, že nechcete ve vaší objednávce nijak produkty v případě nedostupnosti nahrazovat, můžete ve 2. kroku objednávky tuto volbu zakřížkovat.

Zaměstnanci, kteří za vás vybírají produkty, jsou školeni tak, aby vždy vybírali produkty s co nejdelší dobou trvanlivosti, a to nejčerstvější ovoce a zeleninu. Při balení vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků a chlazené věci od mražených. Naše vozy jsou pak uzpůsobeny tak, aby při samotném rozvozu byl dodržen teplotní řetězec. Tím zaručujeme, že váš nákup je uchováván a převážen po celou dobu ve správné teplotě. V případě, že bylo s vaším nákupem cokoliv v nepořádku, kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. 226 220 500.

Doprava objednávky & dostupné lokality

Svůj nákup si můžete objednat ze všech koutů ČR. Po zadání vaší adresy tady se vám zobrazí nabídka produktů dostupná právě pro vaši adresu.

Váš nákup si můžete nechat přivézt jakýkoliv den v týdnu – množství a výběr termínů se může lišit v závislosti na aktuální kapacitě. Cena rozvozu se může lišit podle lokality a velikosti nákupu – zdarma je vždy k nákupu nad 1200 Kč.

Aktuální termíny a ceny rozvozu můžete najít tady.

V případě, že po potvrzení objednávky potřebujete změnit čas doručení, prosíme, kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou linku na čísle 226 220 500. Pokusíme se pro vás najít dle aktuálních kapacit možnost nového termínu rozvozu.

Aktuální stav vaší objednávky jednoduše vidíte v aplikaci na webu a můžete tak sledovat svůj nákup od objednání až ke dveřím. Před doručením uvidíte, kolik tašek vám vezeme a kdy u vás kurýr zazvoní. Ačkoliv děláme maximum pro to, abychom doručili vaši objednávku v objednaný termín, může se stát, že se objednávka zpozdí (např. z důvodu dopravy). V případě zpoždění objednávky vám také pošleme informaci SMS zprávou. Pokud by s doručením vaší objednávky nastal jakýkoliv problém, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku na čísle 226 220 500.

Reklamace a zpětná vazba

Přestože se snažíme dělat pro kvalitu našich produktů maximum, víme, že občas se ne vše povede na 100 %. V těchto případech můžete jednoduše online potřebné produkty reklamovat. Návod, jak na to najdete tady. Za nevyhovující/nedodané zboží vám připíšeme na váš účet kredity, které můžete použít při dalším nákupu. V případě, že chcete namísto kreditů vrátit peníze, prosíme, kontaktujte naši zákaznickou linku.

Online reklamace můžete provést po přihlášení jednoduše na pár kliků v rámci svého účtu v internetovém prohlížeči jak na webu tak i v naší aplikaci.

Reklamaci můžete také provést prostřednictvím naší zákaznické linky 226 220 500 nebo na e-mailu zakaznici@kosik.cz.

Na online reklamaci máte 72 hodin od doručení vaší objednávky. U některých druhů produktů zároveň nelze provést Online reklamaci. Prosíme, v těchto případech nám zavolejte na naši zákaznickou linku 226 220 500 nebo na e-mailu zakaznici@kosik.cz, kde vám s tím rádi pomůžeme.

Objednali jste oblečení či jiné spotřební zboží (mimo potravin a drogerie), u kterého např. nesedí velikost? Pak můžete jednoduše odstoupit od smlouvy vyplněním a zasláním formuláře na naši zákaznickou linku. U spodního prádla, ponožek a punčochového zboží je možné vrácení pouze v případě, že se jedná o nepoškozené a nerozbalené zboží. Můžete ho vrátit kurýrovi při dalším nákupu nebo zaslat na adresu:

Košík.cz s.r.o

F. V. Veselého 2720/13

193 00 Horní Počernice

V případě, že zakoupený výrobek, na který se vztahuje 2letá záruka přestane fungovat, můžete jej jednoduše reklamovat pomocí formuláře tady a zboží můžete buď předat kurýrovi nebo zaslat poštou na adresu:

Košík.cz s.r.o

F. V. Veselého 2720/13

193 00 Horní Počernice

Pokud ve vaší objednávce najdete jakékoliv zboží navíc, budeme rádi, pokud nám dáte vědět na naši zákaznickou linku 226 220 500.

Časté dotazy Dr. Max

Doporučujeme obrátit se přímo na lékárnu Dr. Max. Na stránce www.drmax.cz/lekarny můžete jednoduše vyhledat nejbližší lékárnu spolu s kontaktem na lékárníka, který vám jistě poradí.

Zaměstnanci naší zákaznické podpory nejsou kvalifikováni k tomu, aby vám mohli poradit ohledně výběru vhodného léku nebo výživového doplňku.

Maximálně 10 kusů od jednoho produktu. Na rozdíl od standardních 50 kusů u produktů z Košíku.

Kartičku Dr. Max při nákupu na Košíku zatím bohužel nemůžete využít. Můžete však uplatnit kredity nebo vouchery, které jste u nás získali.

Ano. Můžete uplatnit kredity i vouchery. Kredity můžete uplatnit bez omezení.

V případě voucherů záleží, zda se jedná o peněžní, nebo o procentuální slevu. Vouchery na peněžní slevu, kde je uvedena konkrétní částka, například −200 Kč, můžete využívat bez omezení. Vouchery s procentuální slevou lze uplatnit pouze na produkty z Košíku.

Stravenky na produkty z lékárny zatím není možné využít.

Jednoduchá online reklamace na pár kliků, jak ji znáte u běžného zboží z Košíku, není možná.

Produkty z lékárny je třeba reklamovat nebo vrátit přímo přes našeho partnera Dr. Max, a to prostřednictvím jakékoli lékárny Dr. Max nebo zaslat poštou na expediční sklad. Pro podrobnější informace pište na e-mail info@drmax.cz, nebo rovnou brnkněte na zákaznickou linku +420 516 770 100. Jsou tam pro vás v pracovní dny od 8:00 do 19:00.

Nárok na odstoupení od smlouvy máte jenom v případě nerozbalených a neporušených produktů, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Vyřízení reklamací produktů z lékárny Dr. Max se řídí jejich reklamačním řádem uvedeným na této stránce.

Můžete převzít jenom kompletní objednávku. Pokud jste si objednali například 4krát Paralen, ale chcete převzít jen dva, není to možné. Platí to taky v případě, že máte zboží z lékárny rozděleno do více tašek – buď převezmete všechny, nebo žádnou.

Kurýr přebírá zboží z lékárny v zapečetěných taškách, které vám takto předá. Jakmile otevřete jednu tašku, musíte převzít všechny ostatní a případné vrácení zboží nebo reklamace je pak třeba řešit přímo s lékárnou Dr. Max. Víc informací na toto téma najdete v odpovědi na otázku: Jak funguje reklamace a vrácení zboží?

Kluby pro naše zákazníky

Spokojený zákazník je pro nás na prvním místě. Pro naše zákazníky jsme proto připravili hned několik výhod:

  • Pro rodiče máme klub Benjamínek. Podrobnosti a podmínky klubu Benjamínek najdete tady
  • Pro seniory je tu naopak klub Plná péče – podrobnosti a podmínky klubu Plná péče tady

Oba tyto kluby umožňují nakupovat vybrané produkty za zvýhodněné ceny a využívat dopravu zdarma.

Ostatní otázky

Veškeré vaše dotazy ohledně objednávek Vám zodpovíme na e-mailu: zakaznici@kosik.cz zpomocí on-line chatu nebo volejte 226 220 500.

Pokud pro nás máte návrh na zlepšení či byste s námi rádi spolupracovali, kontaktujte nás na info@kosik.cz

Na požadavky se snažíme reagovat okamžitě a na telefonu jsme Denně 7:00 až 23:00.

Tipy pro zjednodušení nákupů na Košík.cz

  • Uložte si vaše produkty do sekce oblíbené pomocí ikonky srdíčka, kdykoli je pak najdete v sekci „oblíbené produkty“ ve svém zákaznickém profilu na webu. Abyste si produkty mohli ukládat, je potřeba být přihlášení.
  • Uložte si své nákupy jako nákupní seznam, snadno je pak budete moci na jeden klik kdykoli zopakovat. Vaše nákupní seznamy najdete ve svém zákaznickém profilu a pro jejich vytváření je potřeba být přihlášení.
  • Pokud zapomenete na jakoukoliv položku, můžete jednoduše využít doobjednávky a chybějící položku k vaší existující objednávce přidat.