Principy ochrany soukromí na Košík.cz

Košík.cz přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo jakýkoli odkaz mimo tuto lištu souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoli vypnout v Nastavení soukromí.

Vážení zákazníci, z důvodu bezpečnosti jsou VŠECHNY NÁKUPY BEZKONTAKTNÍ a dočasně AKCEPTUJEME POUZE PLATBU KARTOU PŘEDEM, více o našich preventivních opatřeních se dozvíte ZDE.
Doporučujeme vyzkoušet naši novinku s hotovými jídly pro celou rodinu HOTOVKYKOŠÍK.CZ.
Prosíme vás o spolupráci a trpělivost. Nemusíte mít strach, potravin je dost a Košík doručuje dál.
Navíc jsme zavedli nová preventivní opatření pro zvýšení hygieny a bezpečnosti vás i našich kurýrů.

Bezpečnější nákupy bez přímého kontaktu

  • ● AKCEPTUJEME POUZE PLATBU ONLINE PŘEDEM. Je na místě maximálně omezit jakýkoli kontakt.  
  • ● Jakmile k vám kurýr dorazí, zavolá vám a domluví se s vámi, kam tašky s nákupem položit. Nechoďte k němu, je potřeba dodržovat alespoň třímetrový odstup.
  • ● Na převzetí kurýr dohlédne zpovzdálí. Nebude vstupovat dovnitř. Za dané situace kurýři vynášejí nákupy do pater jen seniorům a hendikepovaným. Prosíme o pochopení.
  • ● Dočasně od vás kurýři také nebudou brát vratné obaly. Jedná se o mimořádné opatření pro vaši i naši bezpečnost.
  • ● Díky tomuto postupu neexistuje riziko přenosu v důsledku osobního kontaktu.
  • ● Pokud jste v karanténě, napište to prosím do poznámky.

Kdy budou volné termíny nákupů a kam vozíme

  • ● Volné termíny přidáváme každý den. Sledujte prosím informace na našem webu ZDE. Volat na zákaznickou linku je v tomto případě zbytečné, nedokáží vám odpovědět.
  • ● Naše služba je dostupná v těchto zavedených lokalitách – v Praze a středních Čechách, v Plzni, Pardubicích a Hradci Králové, Mostu, Chomutově, Teplicích, Ústí nad Labem a v okolí těchto měst.
  • ● Nově nás najdete také v Mladé Boleslavi, Mělníku, Kolíně, Kutné Hoře a Nymburce.
  • ● Jestli k vám jezdíme si můžete ověřit ZDE.

Zavádíme nová hygienická opatření

  • ● Všichni zaměstnanci nyní podstupují pravidelné měření teploty.
  • ● V celém provozu jsme zvýšili počet dávkovačů dezinfekce.
  • ● Všechny kurýry jsme vybavili příručními dezinfekčními gely, které jsou povinni použít vždy předtím i potom, co předají nákup.
  • ● Zintenzivnili jsme čištění celého našeho provozu.

Jak jednoduše na platby kartou online

  • ● Platby kartou online se v dnešní době už vůbec nemusíte bát. Banky kladou extrémně vysoké nároky na bezpečnost. Jak si platbu zaktivovat?
  • ● Pokud využíváte internetové bankovnictví, stačí povolit platby na internetu. To uděláte jednoduše v části Karty/Platební karty.  
  • ● Druhou možností je odemknutí platby přímo na pobočce banky. Běžně pak do druhého dne můžete kartu využít na online nakupování.
  • ● Při nákupech jste pak v posledním kroku objednávky přesměrování na platební bránu.
  • ● Tam vyplníte 16místné číslo ze přední strany karty, datum platnosti a 3místný verifikační kód CVC, který naleznete na zadní straně karty.
  • ● Pokud máte jakékoli dotazy, doporučujeme zavolat na infolinku vaší banky.

Rozšiřujeme nabídku slev pro seniory a ZTP

  • ● Výrazně jsme rozšířili nabídku slev pro členy klubu Plná péče.
  • ● Potraviny a drogerii, bez kterých se tito lidé neobejdou, u nás teď zakoupí za nejnižší ceny na trhu.
  • ● Vzhledem k nutnosti platby online předem, dočasně není možné objednávání po telefonu. Prosíme, požádejte své blízké o pomoc s objednáním, nákup mohou udělat za vás.

Odpovědi na vše, co vás zajímá

Proč je některé zboží dočasně nedostupné?

Abychom vám mohli nabídnout co nejvíce zboží, které skutečně potřebujete, dočasně stahujeme z prodeje některé položky, jako je zboží z věrnostního programu, objemné substráty apod. Zároveň budou dočasně nedostupné některé čerstvé položky s krátkou dobou expirace.

Spousta potravin je vyprodaných, kdy budou?

Pravidelně doplňujeme velké množství zásob a věříme, že máme dost pro všechny. Pokud jsou některé položky vyprodané, zkuste to zítra. Ptát se na dostupnost zboží je v tuto chvíli zbytečné, ve většině případů vám nedokážeme odpovědět.

Hrozí u vás nedostatek potravin?

Z našeho pohledu není důvod panikařit kvůli nedostatku potravin. Posílili jsme zásobování, abychom vyhověli poptávce, a prozatím vše zvládáme. Aktuální nedostupnost je způsobena především zákazníky, kteří vyžadují extrémně objemné nákupy.

Proč jste omezili velikost nákupu?

Nechceme podporovat paniku a nákupy spekulantů, které snižují dostupnost potravin. Proto jsme u vybraných položek omezili možnost nakoupit v nadměrném množství a zároveň jsme vytvořili váhový limit 50 kg na nákup, aby se dostalo na co nejvíce zákazníků.

Nemělo by vám uniknout

Pokud využíváte funkci personalizace, upravíme zasílané nabídky tak, aby pro vás byly vždy zajímavé. Zohledníme na jaké zboží se u nás díváte (i když se nepřihlásíte), co nakupujete, jaké naše e-maily vás zaujmou a údaje, které z toho odvodíme. Personalizaci můžete samozřejmě kdykoliv (i před registrací) vypnout v sekci Nastavení soukromí .

Nebo