Principy ochrany soukromí na Košík.cz

Košík.cz přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo jakýkoli odkaz mimo tuto lištu souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoli vypnout v Nastavení soukromí.

Milí zákazníci, po přechodu na nový IT systém se stále potýkáme s určitými komplikacemi, proto od nás nyní máte DOPRAVU ZDARMA jako omluvu a poděkování za věrnost! I když děláme maximum, zobrazit víceje možné, že se občas objeví nějaký nedostatek nebo nabereme zpoždění, vše vám budeme samozřejmě kompenzovat. Děkujeme, že jste s námi!
Nastavte si přesnou adresu

Abychom věděli, zda k Vám naši příručí dorazí s nákupem, musíme znát přesnou adresu.

Do města zatím nedovážíme.
Zkuste jinou adresu, nebo zanechte e-mail a my se vám ozveme jakmile spustíme dopravu ve městě .
Nový web

Košík se převlékl do nového kabátu a přešel na zcela nový IT systém.

Vylepšený web přináší rychlejší a přehlednější nakupování, ale také celou řadu nových funkcí.

Nové funkce pro rychlejší nakupování

Nejčastější otázky & odpovědi

Co se stalo a proč?

Košík neustále roste a s tím souvisí potřeba lepší technologické infrastruktury, která všechno pěkně odbaví. Proto jsme přešli na nový, pokročilejší IT systém (SAP) a nový web. Náš dosavadní systém měl své limity a SAP nám umožní rychleji růst a vyvíjet nové funkce.

Co bude jinak, než jsme byli do teď zvyklí?

Zavedli jsme nový proces plánování dopravy, který by se měl lépe vypořádat se složitou dopravní situací ve velkých městech. Nově nebudeme posílat SMS, které zpřesňovaly příjezd kurýra. Kurýr vždy dorazí v hodinovém okně, které zvolíte při objednávce.

Stalo se něco s mým účtem, historií objednávek apod?

Nemusíte se bát velkých změn. Váš profil a další údaje zůstaly zachovány tak, jak jste zvyklí – adresy, nákupní seznamy i historie objednávek. Ve svém profilu vidíte i počet kreditů a věrnostních bodů.

Jak je to s kredity?

Kredity zůstávají beze změny – jakmile se přihlásíte na novém webu do svého účtu, najdete tam stejný počet kreditů. Nemění se ani využívání kreditů, které jsou stále bez expirace.

Nefunguje mi mobilní aplikace, co mám dělat?

S novým webem přichází i nová aplikace, proto je potřeba si 1. října stáhnout aktualizaci z Google Play či App Store. Bez této aktualizace není aplikace funkční a nemůžete si tak přes ni nakoupit.

Jak nyní funguje věrnostní program?

Nastřádané věrnostní body vám zůstanou a vidíte je ve svém zákaznickém účtu. V rámci věrnostního programu připravujeme vylepšení, proto vám zpočátku nebudou automaticky přičítány body za nové nákupy. Jakmile bude věrnostní program znovu připravený, dodatečně vám přičteme body za všechny nákupy, které mezitím uděláte.
Do té doby otevíráme věrnostní program pro všechny registrované zákazníky a bez omezení! Zboží si tak můžete nakupovat s fantastickými slevami i bez bodů. Stačí se přihlásit přes svůj účet a vidíte zvýhodněné ceny přímo na webu. O dalším vývoji a změnách vás budeme průběžně informovat.

Budou i nové závozové oblasti?

Snažíme se navyšovat kapacitu a otevírat nové závozové lokality, naposledy to byla Mladá Boleslav. Nový systém nám umožní rozšiřovat závozové lokality snáz a jakmile se nám podaří navýšit kapacitu, budeme se snažit přidávat i nové lokality.

Napište nám své postřehy a nápady