Vítejte na Košíku

Váš zákaznický účet z Kolonial.cz už na vás čeká

Stačí se jen přihlásit.

Přihlašovací údaje a heslo zůstalo stejné

Našetřené kredity máte na účtu nahrány

Oblíbené produkty naleznete ve svém profilu

Čím vám dnes uděláme radost?
Na registrované zákazníky Kolonial.cz čeká v e-mailu sleva 150 Kč a doprava zdarma k tomu.

150 Kč

Slevový kód na vás čeká ve vašem e-mailu.

Doprava zdarma

Stačí zadat kód z vašeho e-mailu.

2000 produktů

Jsme doplnili do nabídky a další budou přibývat.

Co by vám dnes v nákupu rozhodně nemělo chybět

Možnosti platby

Kartou
Hotově
Twisto
Na fakturu

Cena dopravy

6:00 až 10:00 11:00 až 15:00 16:00 až 21:00
První nákup Po - Ne zdarma zdarma zdarma
Nad 1500 Kč Po - Ne zdarma zdarma zdarma
500 Kč až 1499 Kč Po - Čt + Ne 49 Kč 29 Kč 49 Kč
Pá + So 69 Kč 49 Kč 69 Kč

Nenašli jste svůj oblíbený produkt?

Už dnes najdete na Košík.cz více než 2000 produktů z Kolonial.cz.
A ty další budou následovat. Prosím, dejte nám chvilku času.

Maximální počet znaků: 1000
Máte další otázky?

Sepsali jsme to, co by vás mohlo zajímat nejvíce. Mrkněte se.

Nenašli jste odpověď?

Neváhejte se nám ozvat.

Telefon

226 22 05 00 Denně 7:00 až 22:00

E-mail

zakaznici@kosik.cz Vašim e-mailům se věnujeme 7 dní v týdnu.

Nejčastější dotazy

Co změna přinese?

1. Co to pro mě znamená konec Kolonial.cz?

Spojení dvou e-shopů - spojujeme týmy, sortiment, naši logistiku i sklady - proto pevně věříme, že změna přinese ještě lepší služby zákazníkům. Mezi okamžitá zlepšení patří doručení 3 hodiny od objednávky, platba předem i v hotovosti, výběr času doručení z hodinových intervalů, širší sortiment a mnohé další.

2. Jakou má pro mě spojení Košík.cz a Kolonial.cz výhodu?

Naším cílem je dokonalá kvalita našich služeb a díky tomuto spojení jsme zase o kus dále. Nejvýznamnějšími přínosy pro zákazníky jsou:

  • doručení nákupu již tři hodiny od objednání
  • výběr z hodinových rozvozových oken, následné upřesnění příjezdu na rozmezí 15 minut
  • platba kartou předem i v hotovosti na místě, platba přes Twisto, platba pro firmy na fakturu
  • nákup ovoce a zeleniny na váhu
  • širší , společně pracujeme na výběru z 16 000 položek
  • rozšíření dostupnosti služby do dalších krajů republiky
  • věrnostní program a mnohé další

3. Jaké benefity mohu využívat na Košík.cz?

Připravili jsme pro Vás unikátní věrnostní program. Z každého nákupu se vám přičítají věrnostní body, které můžete směnit za připravené produkty, jako jsou například značkové pánve, nože nebo další pomocníci do kuchyně. Více informací najdete na Věrnostním programu.

4. Jak bude celý přenos na Košík.cz probíhat? Dojde k výpadku?

Už několik dní ze všech sil pracujeme na tom, aby byl přechod hladký a pro zákazníky maximálně příjemný. Poslední nákupy z Kolonial.cz jsme vám doručili 3. 9.

A jak probíhá proces přenosu? Nejdříve jsme převedli vaše účty a přihlašovací údaje. Ke 4.9.2017 do zákaznického účtu dohrajeme také historii nákupů a nastřádané kredity. 4. 9. už byste tedy měli mít všechny informace ve svém účtu na Košík.

Jak se přihlásím na Košík.cz?

1. Jak se přihlásím?

Pro přihlášení použijte stejný e-mail i heslo, jako na Kolonial.cz

2. Musím se registrovat?

Pokud jste byl registrovaný zákazník na Kolonial.cz, registrovat se již nemusíte. Stačí se přihlásit na Košík.cz. Pro přihlášení použijte stejné údaje, jako pro přihlašování na Kolonial.cz

Pokud jste nebyl registrovaný zákazník ani na Kolonial.cz, ani na Košík.cz, pak ano. Registrace zabere zhruba 2 minuty. Jelikož vám nákup vezeme osobně až domů, potřebujeme sdílet základní informace. Těmi jsou:

  • jméno
  • e-mail, kam potvrdíme objednávku a zašleme fakturu
  • adresa doručení – můžete zadat libovolný počet
  • telefonní číslo, kam vám zašleme sms s upřesněním příjezdu na rozmezí 15 minut, případně vás budeme kontaktovat ohledně Vaší objednávky

3. Co když mám účet na Kolonial.cz i Košík.cz?

Skvělé! Všechny podstatné informace, kredity a oblíbené položky, jsme z vašeho účtu na Kolonial.cz přidali na váš účet na Košík.cz.

Pokud jste používali v obou obchodech stejný e-mail, vše jsme sjednotili na jediný účet. Pokud jste používali různé e-maily, najdete na Košík.cz oba. Pokud si budete přát zachovat pouze jeden, ale kredity či věrnostní body máte na obou, obraťte se prosím na zákaznickou linku. Rádi se vám budeme věnovat každý den od 8:00 do 22:00 hodin na telefonu 226 22 05 00, e-mailu zakaznici@kosik.cz, případně online chatu na webu kosik.cz. Věnujeme se vám denně od 8:00 do 22:00 hodin.

4. Nefunguje mi přihlášení

Pro jakékoli komplikace s přihlášením nebo nastavením zákaznického účtu prosím kontaktujte zákaznickou podporu. Můžete využít telefon 226 22 05 00, nebo e-mail zakaznici@kosik.cz, případně online chat na webu kosik.cz. Věnujeme se vám denně od 8:00 do 22:00 hodin.

5. Nenašel jsem na svém účtu všechny kredity z Kolonial.cz

Kredity na váš nový účet přelijeme ke 4.9.2017. Pokud jste své kredity na účtu na Košík.cz nenašli, kontaktujte zákaznickou linku, můžete využít telefon 226 22 05 00 nebo e-mail zakaznici@kosik.cz, případně online chat na webu kosik.cz. Věnujeme se vám denně od 8:00 do 22:00 hodin.

6. Kde najdu svou historii objednávek z Kolonial.cz?

Historie objednávek stejně jako vaše oblíbené produkty byly přeneseny na váš účet na košík.cz, a to ke 4.9.2017.

7. Kdy mi doručíte nákup?

Váš Nákup doručíme každý den od 06:00 do 22:00 hodin. Vybírat si můžete z hodinových intervalů, které vždy dopředu upřesníme na rozmezí 15 minut. Nákup vám dovezeme již 3 hodiny od objednání.

8. Bude sortiment stejný, jako na Kolonial.cz?

Můžete se těšit na rozšířený sortiment. K původním 13 000 položkám Košíku doplňujeme také tisíce nejoblíbenějších produktů z Kolonial.cz. Nadále budeme sortiment doplňovat, abyste vždy našli vše, co máte rádi. A pokud by vám přeci jen cokoli scházelo, obraťte se na naši zákaznickou podporu, nebo nám napište na Facebook Košík.cz.

9. Nenašel jsem u vás mou oblíbenou značku / produkt - bude k dispozici?

Z Kolonial.cz aktuálně přenášíme tisíce nejoblíbenějších produktů. Pokud by se váš favorit stále neobjevil, neváhejte se na nás obrátit na live chatu nebo přes zákaznickou podporu a uděláme, co bude v našich silách, aby vám nic nescházelo.

10. Koloniál doručoval nákupy v kartonových krabicích, bude to tak i nadále?

Neustále hledáme nejlepší způsob, jak váš nákup doručit v perfektním stavu a zároveň zůstat ohleduplní k životnímu prostředí. Aktuálně jsme jako nejlepší cestu zvolili papírové tašky. Do budoucna plánujeme změnu, abychom byli k přírodě ještě šetrnější.

Jaké jsou nákupy na Košík.cz?

1. Jaká je minimální hodnota nákupu?

Minimální hodnota objednávky na Košík.cz je 500 Kč.

2. Jaké jsou možnosti platby za nákup?

Můžete využít platby kartou dopředu i na místě, platby v hotovosti i prostřednictvím služby Twisto.

3. Mohu změnit objednávku po jejím uzavření?

Ano, můžete a to do doby, než se začne fyzicky připravovat. Stav své objednávky můžete po přihlášení sledovat v sekci Objednávky na zákaznickém účtu.

4. Pokud bude s mou objednávkou jakákoli komplikace, kde ji mohu vyřešit?

Naše zákaznická podpora je připravena řešit všechny reklamace a podněty denně na telefonu 226 22 05 00, na e-mailu zakaznici@kosik.cz nebo online chatu na webu kosik.cz.

5. Jaká je cena za dopravu?

Veškeré informace o cenách dopravy a dostupnosti časů doručení najdete na stránce Ceny a dostupnost. První nákup a zároveň nákupy v hodnotě nad 1 200 Kč doručujeme zdarma, v ostatních případech účtujeme 49 Kč za dopravu v tentýž den a 29 Kč při doručení na následující dny.

6. Rozvážíte na stejná místa ve stejné časy?

Rozvážíme dokonce mnohem dále. Nákupy vám můžeme dovézt na více než 60 % republiky, domů i na chatu. Dostupnost si můžete snadno ověřit na pomocí zadání PSČ na stránce Ceny a dostupnost.

7. Zajišťujete zpětný odběr vratných obalů?

Ano, vratné obaly od vás přeberou kolegové ihned po doručení vašeho nákupu.

8. Chybí mi množstevní slevy za nákup většího počtu kusů jednoho zboží, budou také na Košík.cz?

Množstevní slevy jsou již v přípravě a velmi brzy je na Košík.cz spustíme.

9. Proč nemohu nakoupit víc než 24 ks - limit na nákup?

Jedná se o standardní opatření, které chrání především vás, naše zákazníky, aby se zboží ve slevě dostalo do co nejvíce domácností.

10. Jak se dozvím o novinkách a probíhajících akcích?

Stejně jako v Kolonial.cz vám budeme pravidelně zasílat newsletter do vaší e-mailové schránky. Jakékoli dotazy vám velmi rádi zodpovíme na online chatu nebo Facebooku.