Garance spokojenosti Košík.cz

Zajistíme vám nákup kvalitních potravin za skvělé ceny a včetně dovážky. Poskytujeme ty nejlepší služby a vždy se vám snažíme vycházet vstříc, abychom mohli garantovat, že s námi budete spokojeni. Pokud by přeci jen cokoli nevyšlo, neváhejte nás kontaktovat. Obratem vám vrátíme peníze.

Zákaznická podpora

Telefon

226 220 500 Denně 7:00 až 22:00

E-mail

zakaznici@kosik.cz Vašim e-mailům se věnujeme 7 dní v týdnu.

Online komunikace

chat s operátorem Napište naší zákaznické podpoře

Nejčastější dotazy

Čerstvé ovoce a zelenina?

Na kvalitě ovoce a zeleniny si skutečně zakládáme. Od nás obdržíte jen ty nejkvalitnější a nejčerstvější kousky. Než vám zboží doručíme domů, skladujeme ho ve správných teplotních a mikroklimatických podmínkách. Před vložením do nákupního košíku je také každý kus ovoce a zeleniny pečlivě zkontrolován.

Jak dodržíte správnou teplotu potravin při jejich přepravě?

Velice svědomitě dbáme nejen o skladování zboží, ale i jeho přepravu k vám. Naše vlastní rozvozová auta jsou upravena tak, aby vyhověla skladovacím potřebám každé potraviny. Jejich nákladní prostory jsou rozděleny na části pro chlazené, mražené a suché zboží. Naši profesionálně vyškolení kurýři vědí, jak se o potraviny postarat tak, aby byly doručeny v nejlepší kvalitě.

Široký sortiment?

Na Košík.cz najdete 13 000 položek z oddělení potravin, nápojů, drogerie, hraček pro děti i potřeb pro domácí mazlíčky. Žádná zajímavá novinka na trhu nám neunikne a nabídku pravidelně rozšiřujeme. Vybírat můžete i z širokého sortimentu výrobků německého původu vyhlášených svou prvotřídní kvalitou.

Výhodné ceny?

Dáváme si záležet, aby naše ceny byly co nejvýhodnější. Cenové nabídky neustále kontrolujeme a porovnáváme s konkurencí, abychom zajistili, že se vám nákup u nás vyplatí. Pokud naleznete nižší cenu, neváhejte nám napsat, obratem ji ověříme a dorovnáme.